دام زنده شهرداری

The livestock of the municipality

شرایط جوی جامعه متاسفانه به وضعیتی رسیده است که در هر صنف و هر بیزینسی، کلاه برداری، دزدی و به خطر انداختن موقعیت های مختلف یک کار عامیانه و ساده و راحت شده است.

جدا از شرایط اقتصادی وحشتناک حاکم در جامعه، رو بورس شدن کلاهبرداری های میدانی باعث افزایش چنین وضعیت خطیری در جامعه شده است.

در حوزه خرید و فروش گوسفند نیز وضعیت همین است، به دلیل وجود دلالان مختلف در معابر و میادین شهرهای بزرگ کشور من جمله تهران خرید و فروش گوسفند زنده و قیمت گوسفند زنده دام زنده در معابر دام زنده شهرداری انجام میشود.

ویژگی های مراکز دام زنده شهرداری

در معابر دام زنده شهرداری و مراکز فروش گوسفند زنده شهرداری تعداد زیادی گوسفند زنده داد و ستد میشوند. و هر کسی در این مراکز به فروش گوسفند و دام زنده خود مشغول است. مهمترین مزیت وجود مراکز فروش دام و گوسفند زنده شهرداری تاییدیه سلامتی است که دامداران باید برای تمامی دام ها و گوسفندان خود بگیرند. همچنین تحت نظر دامپزشک تمامی گوسفند ها بررسی و معالجه میشوند. این در حالی است که دلالان مختلف در بازار آزاد با قیمت های مختلف دام های احتمالا بیمار خود را به فروش میرسانند.

مراکز دام زنده شهرداری لایوشیپ پاک

 این افتخار را دارد تا با 18 سال سابقه پرورش و فروش گوسفند زنده در معابر و مراکز معتبر مختلف فروش دام و گوسفند زنده شهرداری در خدمت شما عزیزان باشد. به این صورت است که گوسفندهای گروه پاک مستقیما از اردبیل به کشتارگاه تهران منتقل میشوند. و با تاییدیه سلامت با قیمت روز فروش گوسفند زنده به فروش میرسند.